Изграждане и поддръжка на блог


Какво е Блог?

Също толкова важно, колкото всички фактори изброени до тук, е публикуването на материали в блога като част от стратегията за SEO оптимизация и социални мрежи.

Изчислено е, че компаниите, които публикуват материали в блога си най-малко 15 пъти на месец генерират 5 пъти повече трафик, от компаниите които не го правят. Голяма част от компаниите, които използват силата на блога си, са били намерени от потребителите именно по този начин. В случай, че мислите да започнете стратегията си за социални мрежи никога не забравяйте, че материалите в блога са нейният център. 59% от компаниите са на мнение, че публикуването на материали в блога е помогнало повече на техния бизнес, отколкото всеки друг похват, който са използвали.

Защо ни е нужен блог?

Като началник на някоя просперираща фирма Вие сигурно цените три неща най – много: Правдоподобност, Клиенти и Пари.

Всъщност има доста различни методи, които могат да ви помогнат да дадете тласък на тези три фактори като Медийни реклами, Онлайн портфолио, но създаването на блог е доказаният най–ефективен и нескъп начин. Създаването на блог не е ефективен само защото ще Ви намерят повече потребители в интернет, а също така е и рентабилен, тъй като цената която ще заплатите е много по–ниска от тази за външна реклама. Доста е объркващо понякога, когато погледнете и забележите, че всъщност има доста хора, които не си правят блог на фирмата си/магазина си, а тази възможност може да Ви предложи толкова много. Докато Вашето портфолио представя работа Ви в много впечатляваща светлина, каква е ползата от това, ако хората не могат да контактуват с Вас? Нека си го кажем – понякога фирмите и компаниите не изглеждат много достоверни, когато само се говори за тях. Вместо това, човек предпочита да провери в Google за тях.

Може би сте си изгубили няколко много добри клиента, заради липсата Ви на интернет присъствие!!

Какво е нужно за поддръжка на нашия блог?

- Детайлно и реално представяне всеки Ваш продукт; - Търсете мнението на Вашите бъдещи и настоящи клиенти; - Одобряване и на негативните коментари на клиентите Ви – тези коментари освен че ще Ви помогнат да подобрите продукта, услугите си, ще Ви помогне и да спечелите доверието на клиентите си; - Даване на поле за изява на Вашите клиенти. Невероятно е колко голям успех Ви носят така наречените страници тип „Какво мислят за нас клиентите ни?“; - Бъдете постоянни! Създайте си схема и гледайте да публикувате редовно статии тясно свързани с Вашия бизнес.

ЦЕНА?

Цената на един блог се определя на принципа на символите. Пример: В даден сайт да кажем, че има 56 статии, като всяка от тях съдържа 2000 символа. Ако сложим най-скромната цена от 1 лев за 1000 символа, се получава, че една статия струва 2 лева.

нагоре