Email маркетинг


Какво представлява Email маркетингът?

E-mail маркетингът е един лесен и евтин начин за провеждане на интернет насочена рекламна кампания. Това е причината той да бъде използван от много голяма част от рекламодателите. Но трябва да Ви предупредим, че неправилното използване на този инструмент води до тежки последствия.

Предимствата на Email маркетингът.

Маркетингът чрез имейл има много предимства:
  • Моментален е;
  • Струва малко;
  • Интерактивен е;
  • Препраща наведнъж съобщението Ви до много клиенти, дали потенциални или реални;
  • Не чака клиентите да посетят сайта Ви, а изпраща съобщението Ви към тях;
  • Улеснява проследяването на неправилни имейл адреси, посещения на уеб страници, положителни и отрицателни отговори, както и увеличения на продажбите.

Недостатъци

Имейл маркетингът също така крие своите слабости. Наводнените от имейли клиенти могат да трият съобщенията Ви от своите входящи кутии, без дори да ги прочетат. По-лошо, те могат да сбъркат Вашите имейл съобщения със спам. Най-лошо от всичко, клиентите Ви могат да решат, че съдържанието на email-ът който получават не съответства на това, което те са мислили, че трябва да получат. Тогава те могат просто да Ви сложат в техният черен списък, който ще игнорира за в бъдеще Вашите съобщения и да мислят неблагоприятно за Вашият бизнес.

Как работи?

Набирането на e-mail адресите на потенциалните Ви клиенти, както и реалните такива, които са обект на реклама трябва да става много внимателно. Не е никак хубаво да се използват така наречените списъци с e-mail адреси които са правени за други цели, а не за целта която искаме да постигнем. Това е ключовият момент – събирането на подходящите имейли за препращане. Най-правилният вариант е тези имейли да се събират специално за случая и това да става с изричното съгласие на притежателя им, тоест потребителите лично да се записват (абонират) в mailing листата или предварително да са дали съгласието си за включването им в него.

Финализиране

Последният етап е изпращането на същинския рекламен пакет писма. Той също не бива да бъде пренебрегнат, защото той крие една наистина сериозна част от успеха на кампанията. Например когато се подготвя един рекламен бюлетин е изключително важно той да бъде изготвен с много голямо внимание и достатъчно информация, естествено без да се прекалява.

Какво означава това?

При изготвянето на бюлетина е хубаво да се предостави възможност на получателя му само да се акцентира върху продукта/услугата. Прекалено голямото изнасяне на информация във Вашите имейли към клиентите може да ги отблъсне и те да загубят интерес. Във всяко рекламно съобщение трябва да се дава възможност на получателите му да се окажат от бъдещото получаване на вашите имейли.

Какво също ще направим за Вас?

Във всеки един момент нашият екип от професионалисти ще следят записването/отписването на получателите на писмата Ви от mailing листите. Това е много важна информация, която може да покаже в каква посока се движите и има ли нужда въобще да използвате този тип реклама.

Цена?

Тя зависи от броя email-и които желаете да изпратите/препратите.
нагоре